|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snyggt med
original fronten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spricka i
grenröret mellan 2 & 3:e cyl är ju standard, så även på denna. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Servostyrning
och nyare SAAB ratt |
|
Elhissar fram
och elbackspeglar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oxblodsfärgat
plych |
|
Vi hade denna
som extrabil när jag renoverade A6:an |
|
Och här är
det lite rost i Höger bakdörr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mitt
hemmagjorda 2,0 T emblem med delar från en Audi 100 2,0 E |
|
Otroligt
stort bagautrymme , och nackstöd bak. |
|
Här är den
lilla rosten som fanns på Vänstersida (väbakdörr) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag har
lackat svart mellan baklysena |
|
|
|
Luftutblås
kåpor från en SAAB 900 50 år jubileumsmodell. |
|
|
|
|
|
|
|
8 ekrade Empi
fälgar med 195/65 15" Michelin däck |
|
Taklucka med
vindavisare |
|
|
|
|
|
|
|
Så här såg
den ut när jag köpte den. Plåtfälgar med dåliga däck och navkapslar |
|
|
|
|
|
|
|